středa 26. prosince 2018

Obyčejné tričko s vlastním motivem

Ahoj,

dneska tu pro vás mám jak si udělat tričko s vlastním motivem.



Zkoušela jsem to poprvé a doufám že to nebylo naposledy. Docela to bylo super. Jenom kdybych měla trochu kreslící nadání. Ale to je fuk

Co budeme k tomu potřebovat?
Pár jednoduchých věcí.

  • Tričko (stačí úplně to nejlevnější, já ho koupila u Vietnamců)
  • Kus kartónu
  • Fixy na textil
  • Tužku s gumou
  • A kamínky nebo jiné ozdoby
  • Na připevnění ozdob si vezměte tavící pistoli, popřípadě požádejte někoho zručného aby vám pomohl.

Mezi přední a zadní stranu trička dáme kus kartónu, nechceme aby se nám naše malůvky prosákly na zadní stranu trička.







Nejprve si tužkou nakreslíme předlohu. Doporučuji si při kreslení tužkou, napnout danou část trička, bude se to pak kreslit lépe.


Já jsem na tričko nakreslila, kytičku, dva zvonky(nevypadají tak, ale dejme tomu že to jsou zvonky), motýlka, nápis "Svět knih s Terí" a pak takový svůj podpis.




Vezmeme si fixy, já jsem si vzala, fialovou, modrou, zelenou a žlutou.




A nakreslené motivy obtáhneme fixami.


Já jsem stonky udělala zelené, jednu žlutou kytičku s červeným kamínkem. pak jedny fialové zvonky a druhé modré zvonky.
Tělo motýlka je zelené, křidélka jsou modrá, tykadla žlutá s kamínky na koncích.










Takto vypadá celý můj návrh.
trochu se povedl. ale přece jenom od profesionála by to bylo hezčí










A takto vypadá celé tričko.






















Já jsem se v tričku nevyfotila, protože je průhledné. Moc jsem si to užila. Je to zase menší zkušenost.

Pokud jsem vám trochu pomohla, že jste něco takového chtěli zkusit, ale nevěděli jak na to, tak mi to napište do komentářů.

Přeji krásný zbytek roku a šťastný nový rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat