pátek 21. prosince 2018

SantoroGorjuss London

Nazdárek!

tenhle článek by mohl zajímat lidi co mají rádi London SantoroGorjuss. A kdo ne tak se můžete podívat o co jde.





Na konci článku najdete odkaz na stránky kde jsem věci objednala. Není to přímo z autorizovaného obchodu, ale stojí to za to.

Jedná se o jakékoliv věci, peněženky, oblečení, vaky (sáčky na přezůvky), aktovky, tašky, sešity, dokonce talíře a hrnečky, na kterých jsou nakreslené roztomilé holčičky.

Na ukázku:





Je to asi dva roky, ale bylo to takhle na advent, co jsem s těmito holčičkami objevila vak na záda a obal na knihy. Od té doby jsem po těchto věcech pátrala, našla jsem akorát sešity v Tesco. A když jsem konečně našla něco na internetu, tak to bylo přes 1000 Kč. Což bylo drahé. Tak jsem hledala dál a na konec jsem našla.

Objednala jsem si tři vaky (pytle na přezůvky) a jednu peněženku. Dva vaky si vybrala moje maminka a ten jeden vak a peněženku jsem si vzala já.
  • Santoro London - Gorjuss Cityscape - Friends Walk Together za 440 Kč
  • Santoro London - Gorjuss - The Secret za 390 Kč
  • Santoro London - Gorjuss - Oops a Daisy za 390 Kč
  • Santoro London - Peněženka na Patent (velká) - Gorjuss - Sugar and Spice za 799 Kč
Ten vak za 440 Kč má uvnitř ještě malou kapsičku.
Peněženka má tři přihrávky, jednu na mince a dvě na papírové bankovky, a také přihrádky na kreditní kartu, občanský průkaz a jiné.

Takto vypadá vak a peněženka.
Odkaz na stránku: https://www.peripetie.cz/ 

Jenom jsem se chtěla pochlubit co jsem objevila.
To by bylo pro tentokrát vše.
´
Přeji krásný zbytek dne/večera.

Žádné komentáře:

Okomentovat